کانکس ویلایی دو خوابه

تعداد اتاق: ۲
اسکلت: پیچ و مهره فلزی، نوع جوشکاری CO2
پوشش بدنه و سقف: ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان
کف: شبکه بندی فلزی، سرامیک پارکت یا موکت، ساندویچ پانل
پنجره ها: UPVC با شیشه دوجداره

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید
شناسه محصول: 181 دسته:

توضیحات

کانکس ویلایی دو خوابه، که به عنوان یک ساختمان سازه ای، برای خانواده هایی با تعداد اعضا کم مناسب است. این کانکس دارای امکانات کامل یک مسکن مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سیستم های گرمایش و خنک کننده، حمام و توالت است.

برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید

بطور کلی، همه کانکس های ویلایی دارای یک طرح مشابه هستند و کانکس ویلایی دو خوابه در میان آنها بسیار محبوب است. تفاوت اصلی کانکس ویلایی دو خوابه با سایر طرح ها، وجود راهرو در داخل آن است که اتاق ها را از سالن پذیرایی جدا می کند و فضای شخصی را ایجاد می کند.

خرید و قیمت کانکس ویلایی دو خوابه

برای تعیین قیمت کانکس ویلایی دو خوابه، عوامل زیادی موثر هستند که باید مدنظر قرار گیرند. پنج عامل کلیدی از این دسته عوامل عبارتند از هزینه های زیرساخت، هزینه های نمای بیرونی و درونی، هزینه نصب سیم کشی، هزینه حمل و نقل و سایر هزینه های مرتبط. به دلیل این تنوع در عوامل موثر، تعیین یک قیمت ثابت برای خرید کانکس ها امکان پذیر نیست. برای سفارش کانکس ویلایی دو خوابه، شما باید با شماره تلفن ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

کارشناسان فروش کانکس بارون در صورت نیاز شما را برای انتخاب و سفارش کانکس مناسب راهنمایی می کنند تا محصول مورد نیاز خود را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

تعداد اتاق  2
متریال  ساندویچ پانل
جنس کف  سرامیک
نمای بیرونی  ورق سایدینگ
نمای داخلی  pvc
نوع  کانکس ویلایی
تولید کننده  کانکس بارون
برای سفارش و استعلام قیمت کانکس با شماره ۰۹۱۲۹۵۳۷۵۰۸ تماس بگیرید